Bizde sağlık ocağında yaptırdım ama bilseydim hiç gitmez evde yapardım. Çok kolay sadece mamadsn 1buçuk saat sonra dedi ebe bize ne aç ne tok. Ama reflümüz varsa muhakkak öncesinde mide koruyucu şurup verin bebeğimin reflüsünü azdırdı 1 ay ağından sürekli su geldi beslenmeyi bıraktı 😞 şimdi 5.ayda tekrar yapıcam ama bukez mide koruyucuyla kendim yapıcam. Rota için gitmeseniz bike diğer aşılar için mecbur gidiyorsunuz. Ben pzrt 4.ay aşılarını yaptırdım ama arabada rica ettim ebe yaptı. Bugünde mecbur doktora gittim. Hiç gitmek istemiyor insan ama gidiliyor malesef 🤷🏻