Fneva Arya 17 sinde 3 aylık olacak ben gitmiyorum artık ya oraya bir kere götürdüm kızımı Ömer beyi görünce vazgeçtim iyice 😁
Lolita Arya merhaba umi plaza içinde muayehanesi Suat Paker tek geçerim bence doktorların en iyisi.Kızim 10 yaşında küçüklüğünden beri tek doktorumuz.
MerveKya Özel Anadolu Hastanesi Cemile Demirel Açıkalın ben çok memnunum çok güzel ilgileniyor bir şey olduğunda da telefondan da arıyorum mesaj atıyorum hemen cevap veriyor sağ olsun
TeachersMom Arya bende gemlikteyim 😍 Ömer Bey'in verdiği ilaçlar hiçbir zaman iyi gelmedi. Ve birçok doktor denedik. Berkan beyi denemeni tavsiye ederim.
TeachersMom melek-timur kızımın ağlama krizleri vardı.10 saat aralıksız ağlardi. O kadar doktor gezdim onu gibisi hiç yok. Alerjisini o keşfetti. İlaçları koyduğu teshisler çok isabetli . 👍