Arkadaşlar normal dogum yaptım ve iç dikişlerim daha erimedi ama şuanda derimde kizariklik var bi noktasında ve batıyor acaba dikişim atmis olabilir mi nokta kadar kizariklik ve hafif şişlik var ve batıyor ne yapabilirim acaba doktora gitmem gerekirmi 51 gün oldu doğum yapali