Sehermrv Gizeemmm pazartesi günü ilk aşımızı olduk bebeğim huysuzlandı ama ateşi çıkmadı her emzirmek için uyandırdığınızda yine de ateş ölçerle bakın derim
Sehermrv Gizeemmm yine de bebekten bebeğe durum değişebilir siz kendi bebeğinizi mutlaka gözlem altında tutun
Deletedmom143 Gizeemmm her bebeğin bünyesi farklıdır bi 9. Ayda birde 1 yaş aşısında ateş oldu bizde 🌿
Bal-oglum Gizeemmm asiya gitmeden önce calpol mor olandan 1 çay kaşığı ver Allah’ın izniyle en baştan tedbirini alırsın ben hep öyle yapıyorum hemşirenin tavsiyesiyle👍
Yigidom Gizeemmm ilk aşıda olmuyo diye biliyrm bizim ki 1 ve 2 de olmadı 4 ay aşısında bakalım nasıl olacak
Gulcan1402 Hiçbişey olmuyo korkma gitmeden calpol falanda verme eve gelince ateşi çıkarsa öyle ver yoksa aşının bi anlamı kalmazki öyle dedi saglık ocagındaki hemşire