Kizlar bebeğim sadece uykuda emzik kullaniyor. Dalınca kendisi atıyor. Ama son bir haftadır uykuya geçişi çok zorlaştı. Emzik düşünce ağlıyor. 4,5aylik. Bağımlı olsun istemiyorum. Gece uyku kalitemiz düştü. Sizler.nasil birakirtirdiniz veya başka önerisi olan var mı? 🤷