Gamzesylu-06 48 günlük olduk birkaç gündür ağızında tükürük oluyor ve salya akıyor normal mi acaba ? Emzik kullanıyor ondan olabilirmiki
Asyab Benim bebeğimin de çok salyası var 2 ay 10 günlük baya üstünü ıslatıyor bir doktor normal dedi ama insan endişe etmiyor değil