minesz21 Ben de bir süre önce o krizleri yaşadım oğlumla. Memeyi bıraktı artık dedim üzüldüm. Meme istemiyor kendini geri itiyordu ben de pes edip mama hazırlıyordum. Evde tek başımaydım o durumda destek olacak biri de yoktu. 4 aylık olacak yarın. Bu ara güzel emiyor bir ara mamayı da azaltmıştim çok günde 2 veriyordum o da az az, ama üç gündür yine mama ihtiyacı arttı sütüm azalmış gibi ☹️☹️ çok yorucuymuş. Sütümü artırmak için uğraşıyorum oğlum emmemeye başlıyor, sütüm azalıyor bu sefer de emmek isteyen oğluma yetmiyor ☹️ pes etmeyin uğraşın bırakmasın memeyi sakinleştirin sallayın memeye alın tekrar. Her şeyi deneyin.