Oğlumun bıngıldağı erken kapanmaya başladığını söyledi Sağlk ocağı doktorum D vitamini kullanıyoruz ama Neden böyle oldu anlamadım daha 4 ay 5 günlük yani çözemedik neden böyle olduğunu çoğu kisi normal gibi karşılamış bu durumu bir sıkıntı olurmu diye korktum biraz D vitamini değiştirdik ocean markasını aldık bakalım bu nasıl başına gelen varmı böyle birşey bu arada yavrum 60 cm ve 5750 kilosu sizce zayıfmı gecelerİ çok ağlıyor Saat başı uyanıyor gündüz okadar çok emiyor ki gece sütüm kalmıyor ve emziremiyorum doyum olmadığı için saat başı uyanıyor bu yüzden mama takviyesine geçmek istiyorum Bende uyku uyuyamadığım için sütüm birikmiyor haliyle uykusuz yaşıyorum sizce ne yapmalıyım yardım edin kafam çok doldu Korona sebebiyle normal hastaneye doktora da gidemiyoruz napcağımı şaşırdım kızlar