Aslanimveannesi canım benim ne mutlu sana Allahım sana secde etmeyi nasip etmiş bak beni asla yanlış anlamanı istemem ama boşanmak çok kolay bişey ama bir okadar duygu ağırlığı çok yıkıcı bir olay aynı zamanda.benim de evliliğim çok zorlu aslında ama birbirimizi çok seviyoruz çok ağır sınavdan geçiyoruz tam 4 yıldır bugün boşansam bugün boşanırım ama Allahım sabrın mukafatını elbette verecek biliyorum 🙏 eşin için ya vedud zikrini çekmeni öneririm. Ve sürekli eşin için o iyi olacak beni sevecek ve benimle olacak yuvamız kurtulacak şeklinde pozitif şeyler düşünmen , ve namazında dualarına devam etmen. Bebeğin çok küçük ve doğal olarak suan yorgun bitkin ve duygu karmaşası için de olabilirsin ama sabır ve ayetel kursi vs Allahım yuvanızı kurtarsın insallah yavrunun suyu gözü hürmetine 🙏 insallah sınavınızı hayırlısıyla verir mutlu olursunuz.
Sen her ne olursa olsun eşin ile sürekli pozitif ol ve kurtaracaksın başarabilirsin hep mutlu olun sevgiler 🙏🙏❤️