Emeliss dogum yaptigim gun bir kac saat esim hastanede kaldi ailesi geldi kendisiyle götürdü eve bile benim haberim yok sezeryan dan bir kac saat önce ciktim uyuttular benim cok zor bir surec de gectim 24saat hastanedeydim suyum bitti dogum gerceklesmedi 6 cm aciklikta kaldi ertesi gun apar topar sezeryama alindim cok zor du odaya geldim ailem esimin ailesi geldi esmin ailesi gidiyoruz dedi esim dur yolcu edip geliyorum de tamam deidm kimse yanimda kalmadi 3 tane gorumce kaynanam ona ragmen bir. Baktim esim arada ben artik evdeyim annem gil zorlamis eve git iki gündür burdasin uykusuzsun ben cildirdim ben sana gitme demiyorum daha erken bir kac saattir dogumdan cikmisim iki gündür gormuyorum seni biraz bizimle vakit gecireydin ailem akarabakar geldi esim yok eve gitmisti bana soylemeden bir ihtiyacin varmi sormadan siz olsanız esiniz boyle bir durumda sizi birakip gitmesi nasil karsilarsiniz