Alpella canım kötü koku bende de oldu dediğin gibi dikiş yerinden geliyor sandım ama akıntım dan geliyormuş koku fitil kullandım mantar için 7 tane enfeksiyon için 7 tane bitti şükür sen kokunun nerden geldiğinden emin olmak için doktora görün bi benim gibi olabilirsin