S-seda Kizlarr bebegime iki mama denedim hip ve bebelac ikisinde de agzindan burnundan kustu. Cocuk bea alti kes en son su kusuyor. Sutum yetrsiz ne yapmam lazm acaba neden mama verince kusuyor? Mamaya nasil alisriracagim yardim edin
Hemanjiomluminik S-seda bebelac benim oğlumdada kusma yaptı. Bazı bebeklerde hipp mamada kusturur dedi ebe.
S-seda Kuboos_ mama yemiyordu smdoye kadar sadece anne sutu sadece ilk dogdugu 15 gun mama yesi apramil yedi o zaman ve simdiye kadar simdi dort bucuk aylik kusma problemi yoktu. Smdi mama verince cocuk kusuyor
Ygll Benim oğlum da 8 aylık sayılır daha üç beş gün öncesine kadar kısıyordu. Doğum yaptığımda sütüm azdı sma verdim bende bir ay kadar . Sütü de kustu mamayı da kustu ama öyle böyle değil. Bardaktan boşalır gibi. Su şeklinde de kusuyordu. Kaç doktora sordum kusan bir bebek herhangi Bi sorun yok dediler. Belki sizin bebeğinize fazlasını çıkarıyor olabilir
S-seda Ygll ne varsa cikiyor ama 30 cc mama yedi ne varsa cikardi mama verince boyle anne sutu alinca sorun yok
Ygll S-seda ozaman mamaya karşı duyarlı uygun mamayı doktora danışarak alın bence. Benimki Allah ne verdiyse kusardı ağız mendili yetişmiyodu havlu yapıyordum o derece inşallah atlatırsınız kısa sürede
Seyran01 Canım sanırım reflu benim bebeğim de öyleydi dr bebelac gold önermişti çok işe yaradı çok şükür bütün 7 aylık olduk ek gıdaya yeni geçtik biz Bide maak çok işe yaradı güzel de kilo aldırdı tavsiye ederim 💙
Neslihancaglar Canım ben sma kullanıyorum benim bebeğim de ağzından burnundan kustu bir kaç kez, kusmuğu kokulu olmadığı sürece sorun yok midesi rahatlamış olur ama denediğin mamadan kaynaklı alerjik reaksiyon göstermiş olabilir
Ygll Ahsen123 çok şükür geçti yani kussada öyle çok değil oda sanırım çok hareketli o yüzden olabilir. 8. Ay bitti bizim bu zamanlar ayaklarını ağzına götürmeyi çok seviyor oda mideye baskı yapıyor o yüzden kusuyo :)