Merhaba arkadaşlar 9aylık oğlum alıştırma bardağı kullanıyoruz ama pipetli olanlardan değil kullandığımız. nuk first choice kullanıyoruz ama onu da tam olarak kaldırıp içemiyo tutuyo ve emiyo havaya kaldırmadığı için de su gelmiyo haliyle ben tutuyorum öyle içiyo. Kendi içsin istiyorum pipetli bardak daha iyi olacak gibi. Kullanıp memnun kaldığınız bardak önerir misiniz