Prolaktin Arkadaşlar sezeryan sonrası korse kullanan faydasını gören varmı?kimi Dr.korse kullanmayı öneriyor kimisi önermiyor
Zeynept Prolaktin ben korse aldım ama takamadım acı veriyor eve geldikten sonra çok ayakta olduğum için daha rahat hareket ediyim diye 2 dklk takıyordum Hemen çıkarıyodum. Karnım hiç kalmadı hasteneden dönüşde artık yoktu sadece şişlik vardı
03032014 Ben doğum bıter bıtmez taktım hastanede çok faydalı ağrıya ama göbek kaldı 40 gün taktım bı ıse yaramadı 😂😂ama ağrıya ıyı gelıyor