Rzgrkbr
merhaba bizde 6.ay aşımızı geçen hafta olduk.. dr muz sağlık ocağına gitmemizi önerdi, kesinlikle hastaneye gelmememizi rica etti.. bizim sağlık ocağı çok yoğun ve hastane yanı olduğu için gitmek istemedim.. evime yakın özel muayenehaneye gitmek durumunda kaldım, çocuk doktoru tanıdıktı zaten aşımızı yaptı Kilo ve boyuna baktı..alt açma bezi evden götürdüm, işim bitince orda attım hemen.. Bebeğimi ve kıyafetlerini kendi kıyafetlerimi hepsini aynı gün yıkadım.. duş aldırdım..bebek arabasını da balkonda 1 gün beklettim.. gerekli önlemleri alıp gerisini Allah a bırakalım, çok düşündüm ama hep aşıları yaptırın dedikleri için ertelemek istemedim.. doktor bir sonraki ay gelmenize gerek yok, evinizde kalın diye uyardı.. inşallah atlatacağız Allah ın izniyle gerekli tedbirleri aldıktan sonra içiniz rahat olsun, şimdiden geçmiş olsun