Deletedmom196 Deletedmom134 baby plus tekli kullandım çok uzun zaman memnumdum. Çekişi de iyidi fiyatı da uygun.
Limoncicegiiiii Deletedmom134 ben de wee baby manuel sipariş ettim herkes çok memnunmus bakalım deneyince göreceğim
Seda_Hira Deletedmom134 ben teklisini aldım ben memnun kaldım açıkçası güzel. Zaten yedek hortumu falan var içinde
Deletedmom196 Deletedmom134 evet ama uzun süre sağım yapacaksan ya da sadece sağıp vereceksen kesinlikle medela al çekimi inanılmaz Iyi.
Nurkara21 deletedmom247 hiç iyi değil ben aldım süttü çok olan anneler içiniyi yani bir yüz lira daha verilip elektrikli alınabilir 😆
ma9419 Deletedmom134 önce ablam kullandı 9 ay, şimdi de ben kullanıyorum 8 aydır. Tık demedi çok iyi gerçekten
Seda_Hira Deletedmom134 bende almadan önce çok baktım hem uygun olsun hem güzel çeksin diye. Memnun kaldım 😇