Hanımlar benim bademciklerimi 8 yaşındayken aldilar ameliyatla enfeksiyon kapmistim. Sorum şu; bu virüs bademcikte 4 gün asılı kalıyor boğaz ağrısı yapıyor ya , benim olmayan bademcigimda asılı kalamayacagina göre aklıma takıldı bu sağlıkçılar vardır aramızda belki direk ciğerlere mi iner ? Bugün nefes almakta biraz zorlanıyorum sitresmi bilmiyorum aklıma takıldı 😣