Esraegemen 3 aylık bebeğimin kafasının bi kısmında konak oluştu baya kabuk bağladı.varmı öneriniz? Nasıl geçer bu?
Misskokulum Esraegemen zeytinyağını kafasına sur yaarım saat bekle tarakla tersine tara sonra duş aldır bunu bir kaç gun tekrarla üst üste baktın geçmedi zeytinyağına karbonat koy bir de öyle dene
Bulutbey Esraegemen ben bebek yapı yada zeytin yapı sürüp biraz bekletip tarak ile kaldırıyorum akabinde yıkıyoruz. Oğlumun saçları baya yağlı olacak sanırım
HaticeeAli Esraegemen duştan yarım saat once zeytınyagı suruyodum ben sonra bebek fırca tarafları oluyo yumusak onla tarayıp dus aldırıyodum dus sırasında ve dustan sonrada yıne tarıyodum ıkı gune gectı
Saraa Esraegemen ben yağ falan hiç birşey kullanmadım ince taraklar olur ya banyodan sonra onla taradım 3 4 banyoya tamamen geçti yavaş yavaş taradım hepsi de rahat rahat çıktı yani 😊
Esraegemen Bulutbey yağlı olan saçta mı olurmuş bu?peki o yağı sürdükten sonra kaldırıcazya kabukları acımaz dimi kafası içim bir tuhaf oluo düşününce
Haribo42 Esraegemen o konak şampuanına para verme gerek yok yazık. Zeytinyağı hiç borakmaz ard arda yapma bir gün yap birgün yapma korkma acımaz benm oğlumun canı çok kıymetli hep gülüuodu😂 güzel temizle kalmaz bişi bikaç yıkamada bizimde çoktu ve saçlarıdq uzun oğlumun o yüzden zor temizledik ama 4 seferde bitti sonra bi ara başlar gibi oldu gene temizledik geçti ara ara çıkıvak gibi oluyo 7 aylığız düşün
Mecbure- Banyo yaptıracagın zaman konak olan kısma bebek yağı sür beklet kafasını en son yıkıyoruz ya zaten, kafasını yıkayana kadar dursun en son kafasını yıka tarakla da tararsan geçiyor, yanı bende öyle oldu
ipek39ela Canım daha dün yaptım ben de, azıcık zeytinyağı ile karbonatı karıstır banyo yaptırmadan yarım saat önce sür, duştan önce sık tarakla tara terse doğru bastırmadan, duştan sonra da aynı sekilde tara bizim tek seferde kabarıp gecti
Lale00 Esraegemen bizimde on tarafta olustu birazda .bebek yagi vardi evde kulak copuyle yagdan olan yerlere surdum 10 dakika falan bekletebildim anca siz daha uzunda bekletebilirsiniz sonrada tarakla taradim dokulduler deneyebilirsin.
Seyran01 Arko krem süper bişey canım sür yarim saat bekle sonra tara ve yoka mis gibi bir daha hiç bi şekilde de olmuyor etkili ve hızlı çözüm 🤲😇
Kuzuannesi Esraegemen banyodan omce zeytinyag sur. Banyoda basina alnina masaj yap nerdeyse. Banyo sonrasi firca ile incitmeden tara . Ve krem sur. Bizim cok cok çok kotu konagimiz bu sekilde gecti. Sik sık banyo yaptir bu sekilde
Kbrmrc Esraegemen zeytinyağının içine biraz karbonat koyun banyodan 1 saat önce bebeğinizin konak olan yerlerine sürün ve 1 saat bekletin sonra sık olan tarakla geriye doğru tarayın biz bu şekilde çıkardık👍🏻