Canım benim oğlum 20 günlükken gaz sancılarımız başladı hiç uyumuyor sürekli ağlıyordu yediğim bütün yemeklere kimyon katarak yedim 2 gün üst üstte onada 1 çay kaşığı kimyon içirdim birde eczaneden sab simplex damla almamızı önerdi doktorumjz kullandık rahatladı ama krizlerimiz ara ara devam ediyordu. Bir arkadasım metsil damlayı önerdi onunla birlikte çocuğum rahatladı. Şuan 2 aylık çok şükür son 1 haftadır hiç ilac kullanmıyoruz