Süt için rezene çayını tavsiye ediyorum hem rahatlatıyor vucudunu sakinlik veriyor sana hem süt artırıyor bol bol su iç ama karışımsız sade rezene olanı kullandım çünkü karışımlı bebeğimde gaz yaptı hatta benimki paketliydi bebekler için küçük serum gibi vardı rhatlatıyordu gece ve gündüz cayı diye 🤗