Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık ve bir yanağı kıpkırmızı ve sert 10 gündür böyle nemlendirici sürüyorum zeytinyağı sürüyorum yumuşuyor ama kızarıklığı gitmiyor kaşıdıkça daha çok kızarıyor kaşımazsa normal …aranızda bebeğinde böyle bişey yaşayan var mı ? Virüsten dolayı hastaneye de gidemiyorum devamlı kaşıyor bebeğim ☹️😓😓😓