Rainnn ben yaptıracağım bizimki de 6 aylık ilk dozu vurulacak. Şöyle düşünün bakın aşısı yok ve bütün dünya kırılıyor, Allah kimsenin başına vermesin ama ileride bir şey olursa keşke demek istemezsiniz bence. Aşılarım çok önemli olduğunu düşünüyorum, gerekli tedbirleri alıp, gidin bence. Pandemi hastanesi değilse zaten boş oluyorlar genelde. Hiç bir yere dokunmadan girip çıkarsınız eve gelince de temizlenirsiniz.