Mina23 Merveaaa yanınıza hiç bişey almayın düğmeli bir kıyafet giyin sadece kolay emzirmek adına birde temiz bir mendil alın akan sütü silmek için o kadar benim bebeğim 1 ay kaldı yoğun bakımda
Snd34 Merveaaa yok canım erken değil 39+3 te Doğdu hızlı nefes alıyordu onun için alındı ilk sonra ishal ve kusma yaşadı onlar iyileştikten sonra idrarında bakteri çıktı baya bekledik onun iyileşmesini bu gün son tahlilleri alınmış onlar da temiz çıkarsa taburcu olacak inşallah 😊🌸🤲🤲
Snd34 [silindi] daha iyi canım teşekkür ederim inşallah daha da iyi olup gelecek evine en kısa zamanlda kavuşuruz kızımla 😊🌸
[silindi] Snd34 ayy inşallah insallahhh gelecek.annesi sonra.sende bizim gibi uyumuyor,neden bakmiyo,neden gülmüyor,ne zaman gülecek,ne zaman rmrklicek falan filan başlarsın inşallah 😅🥰❤️
02022020 Merveaaa anne bebek uyum odaları oluyo bende oğlumla 2 gün kaldım yoğunbakımdaki tedavileri yapılıyor ve izleniyorlar yanınıza pijama iç çamaşırı emzirme atleti bolbol aburcubur emzirme çayı şarj makinası şampuanınızı da alın terlik yelek sırttınıza çnkü sürekli kan alma durumları oluyo gitgel yspıyosunuz bebeğe birkaç takım kıyafet alın
Minnak_mavis Merveaaa 32haftalıkdoğduk, 35.haftada çıktık..emme refleksini bekledik daha sonra hemşireler önünde ilk emzirme deneyimini yaşadım birkaç sefer birlikte emzirdik daha sonda çıktık Allah’ıma şükürler olsun 🤲🏻🌸
Z-uma Merveaaa benim 2,5 ay kaldı canım birgün önce çağırdılar bizimki emer gibi oldu ertesi gün taburcu ettiler sonrada emmedi zaten neler denedim yok biberon mama verdim
Minnak_mavis Merveaaa 3 hafta..1940 gr doğmuştuk, 2.500 olunca çıkarıyorlardı onu da bekledik o sırada emme refleksi gelişti zaten
Elif2302 Merveaaa anne uyum odası var orda kalıyorsunuz 1 gece birlikte sonra taburcu ediyorlar.Eğer emmeyi biliyorsa ve sütünüz varsa sıkıntı olmaz ama yine siz bir biberon alın yanınıza.Bebeğe kıyafet bez ekstra bir şey yok aslında.Hastanede yardımcı oluyorlar zaten süt gelmezse mama falan veriyorlar süt sağma makinesi de oluyor hastanede isteyince getiriyorlar
SnmMnss Canım benim de prematüre olduğu için 16 gün kaldı ben günde 8 defa beslemeye gidiyordum yani 3 saate bir besliyordum daha sonra göğsüme verdiler onda da yine ayni bişey yapmıyorlar göğsüne alıyorsun emziriyorsun sonra tekrar küveze koyuyorsun onlar emmeden önce ve sonra kilosuna bakıyorlardı ama yine de yanında süt sağ götür tabi ki
_Defnem Merveaaa benim bebeğim 10 gün kaldı 1 gecede hastanede beraber kaldık yanıma bebek çantasının dışında pijama takımı süt sağma makinemi falan hep almıştım
Mucizemmmm51 Merveaaa canım benim onu dugmelı bısı gıy. Bebegı kuvezden odaya cıkartıp gozetım altında tutuyorlar 2 3 gun ama once bebegıni cıkartmadan senı emecek mı emme refleksi nasıl ve senınle ten tene temas kuduruyorlar sonra odaya cıkartyrlar hepsı bu yanına onu dugmelı gecelik bebegın ıcın kıyafet bez fılan alabilirsin ihtiyacına gore ama gogus pompası almanı tavsiye ederim emmezse sagıp verirsin en azından anne sutu almıs olur