Arkadaslar 19 gün önce doğum normal doğumla zor bir doğum gerçekleştirdim ve dikişlerim haliyle cok fazla doktoruma sordugumda sayisini bile sylememisti , suan gorunurde dikisim yok dusmusler ama bi sorunum varki , ortadan asagiya dogru diktigi kisimda bir kucuk yer sisip kizarmis parca gbi olmus orda endiseleniyorum ne yapmaliyim lütfen yasayan varsa çözüm bilen varsa yazsin 😓😓 hala oturamiyorum hic , biranönce gecsin diye beklerken bu cikti birde , hafif pisik gbi yanma hissi oluyor arada bacak aramda.
Ped bile kullanmak istemiyorum o derece cok rahatsiz ediyor .