Benim bebeğim doğar doğmaz dediğiniz gibi yanağında kırmızı lekeler den vardı. 2hün sonra bi anda büyün vücudunu sardı. Doktorlar yeni doğan döküntüsü dedi. Fakat 2.ayında anladılarki süt alerjisi varmış kızımda.. emzirmeyi kestim diyet mamaya başladık deki geçtimi evet o halleri geçti ama ara ars hala kızarıyor atopik dermatit dendi. Bir takip edin emziriyorsanız. Emzirme sonraları dahada çoğalıyor mu. Yoksa git gide geçiyormu..İnş sadece yeni doğan döküntüsü olsun. Sağlıkla büyütün yawrunuzu🙏