Kızlar biz meme + mama olarak besleniyoruz. Ama oğlum pek mama istemiyor zorla veriyorum sütüm yetmediği için. Şimdi gördüm kutunun üstünde açıldıktan sonra 4 hafta içinde tüketin yazıyor. Fakat biz alalı 6 haftayı belki geçmiştir. Bozulmuşmudur ? Napmam lazım yardımcı olurmusunuz ? Büyük kutu almıştık yarısı duruyor..