Merhaba ,öncelikle bebeğim 2.5 aylık. Dün taze soğan yemiştim ondan mı bilmiyorum bebeğim memede ağlıyo resmen sanki tadını beğenmiyor gibi. Birde kakası yeşildi kokuyodu çok yediğimdenmidir memede emerken ağlamasının bir çözümü varmıdır bi kere sağıp boşaltmak gerekir mi böyle emse sorun olurmu bilmiyorum yardımcı olurmusunuz öyle gördükçe çok üzülüyorum 😔