Benim ogluma da kolik teshisi kondu. Aksam 8 de baslayip 10′a kadar agliyordu. Suan 6 aylik ve gecen aya kadar bu aglama hic bitmedi. 5 aydan sonra iki gunde bir uc gunde bir devam etti. Suan 6 aylik son bir haftadir duzeldi. Aksamlari banyo yaptirip uyutuyoruz. 20 dk sonra yine aglayarak uyaniyor ama meme, sallama, hoplama derken karanlikta tekrar uyutuyoruz. Ne yazikki bu durumun cozumunu biz bulamadik. Cok zor ama sabredin :(