Bertug_bebek Defneaselimm bolca su iç bde mimkün oldugu kadar eve plates topu al hem vucur çalıssın hem bol suyla süt olsun tok tutsun bıde elma ye ben oyle yaparım walla. Hamıle kalmadan once 67 kılaydum hamıle kaldım 62 kılya düstum 66 da dogurdum brbrişte o arada 3 kılo doğdu suan 56 kiloyum 🤣🤣
Defneaselimm Bertug_bebek masallah ne güzel bende baslamak istiyorum diyete falan ama iste sütüm kesilir diye korkuyorum icimden gelmiyor bisi yapmak
Miray_1998 Defneaselimm süz ne kdr sure sonra oldunuz ben dgmdan 7 ay sonra oldum yani adet sayılıyomu ben onu merak ettm doktorada gdemıom malum koronadab dolayı aklıma takıldı
Defneaselimm Miray_1998 dogumdan sonra 5 . Ayımda oldum bayada geldi 1 hafta sürdü adet sayılır bence herkes düzensiz olur diyo demekki normal
Hiram96 Defneaselimm 2.5 ay oldu doğum yapalı ve adet görmedim kanama 2 haftada bitmişti keşke bnde adet görsem
_alya_ Bertug_bebek insallah ama biran once olsak artik. Yoksa her ayin belli bir zmanda siskinlikten patlicam🙄
Faffabay Defneaselimm 3 ay oldu doğum yapalı henüz adet görmedim ama doktorum düZensizlik olabilir normaldir demişti 🤷🏼♀️
Defneaselimm Faffabay ins olursun canım gelmesi iyi rahatlıyor insan ama iste daha erken sayılır senin 1 sene bile gormeyen var
didokaya 41hamile bende 8buçık aylıkken adet oldum 1.5 seneye kadar normal emzirdigimiz için hormonlar biraz şaşıyo
Feridepoyraz0107 Defneaselimm Doğumdan sonra ilk dört ay sonra oldum ondan sonrakiler düzensiz olmaya başladı sinir bozucu bi durum
Bertug_bebek Defneaselimm su bol iç kuzum mümkün oldugu kadar. Bende öyle düşündüm ama baktım surum yetiyo kesilmedi de devam ettım🤗
Miray_1998 Defneaselimm hmm emzirme surecinde demkkı duzensız olcaz namz flan kılamayız herhlde o seklde adet sayılırsa eger ondan sordm
Faffabay Defneaselimm şu an beklemiyorum zaten gelmeyecek biliyorum o yüzden bekleyiptr strese sokmuyorum kendimi😂
[silindi] Kızlar bende bişey sorayim cevaplayan olursa memnun olurum Bebegim 67 günlük ve emziriyorum doğumdan sonra sadece 2 hafta kanama gördüm ve kesildi daha da olmadım ama bu aralar sanki olucakmisim gibi sanci cekiyorum bu normal bi durum mu
02022020 41hamile benim 2ay bitecek bende olmadım şişkinlik yapıyo karnımda sizinde öylemi doktoru aradım normal ama ultrasonla değerlendirmek gerekir dedi bana
emlkvnc Bertug_bebek evet gelir inşallah aniden ne sevinirim ayy hiç buna birgün sevincegim aklıma gelmezdi Ağrı’da olsa olim artık istiom gebelikle birlikte iki sene olcakk
41hamile _alya_ ooo sizin cok olmuş kesin gidin korkutmak gibi olmasın ama Bi tanıdıkta 2 sene olmamış meğer pis kan içinde birikiyormuş doktorunuza danışın
_alya_ 41hamile benim siskinligim filan agrim sizim hic biseyim yok. Ayin belli bir zamaninda bir hafta adet olmus gibi geciyor sadece. Sanci oluyor filan. Baska bi sikintim yok ama. Gidemiyorum doktora malum durumlardan dolayi. Surekli gorustugum bi doktorumda yok. Ama bazi kadin dogum doktorlarina sordum emzirdigin icin gayet normal dediler. Biraktirdigin an olucaksin dediler.