Bir de yenidoğan tabiki dediğiniz gibi uyuyabilir. Zaten söylemişlerdir ama 2 saatte 1 uyandırıp emzirin, emzirmeye çalışın. Evet sancılı bir süreç, uyumuyorsunuz ama geçici bir süre bu. Yine de iyi dinlenmeye çalışın. Çünkü uyku da sür yapan bir şeydir. Olmadı gece 1-2 kez 3 saat uyumaya onun dışında 2 saatte 1 emzirmeye çalışın. Yoksa şimdilik sağıp kaşık veya enjektör ile vermeye çalışın. İnternette enjektör ile besleme yöntemleri olabilir. Mamaya karşı değilim ama anne sütü bebeğinize göre salgılanan mucizevi bir şeydir. Yani enfeksiyon var ise ona göre, onu iyileştirici şekilde salgılanır. Bazı Bebekler iyi çekemeyebilir maalesef kilodan ya da başka bir sebepten, yorulup uyuyabilir. Bu durum anne İçin zorludur. Yani sağıp vermek de insanı bu süreçte yorar anlıyorum. Ama geçicidir. Hem dinlenmeye çalışıp hem sağıp vermeler insanı yorar. Mutlaka alabiliyorsanız birinden yardım alın. Allah kolaylık versin herkese. BirZ fazla konuştum ama anne sütü olunca konu🙈böyle çok konuşuyorum. Allah herkese emzirmeyi nasip etsin 🤲🏻Ama olmuyorsa da rabbimin bir bildiği vardır tabi..