Merhabalar, ben anne değilim ancak yeni teyze oldum. Teyze anne yarısıdır, ben de endişeli bir teyzeyim. Bebeğimiz Aden Eva henüz iki buçuk aylık ve kolik bir bebek. Sürekli ağlıyor, saatler süren ağlamalar için içimiz parçalanarak çözüm arıyoruz. İştahında hiçbir problem yok, ama uyumuyor asla. Beş dakikalık uykularına bile hasretiz. Gaz problemi yok, bazen olsa da doktorumuzun verdiği damlalar iyi geliyor. Sürekli beyaz gürültüden yararlanıyoruz ama bir yerden sonra etki etmemeye başladı. Doktorumuz zaditen oral damla önerdi günde bir defa beş damla, uykusunun düzenlenmesinde yardımcı olacağını söyledi. Acaba bu sebepten ötürü kullanan anneler var mı aramızda? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim gerçekten😔