Merhaba arkadaslar, ben 31 de dogum yaptim, hastaneden ciktiktan 2 gun sora atesim cikmaya basladi hergun atesim vardi mastit olmamisdi gogsum ama az kalmisdi en sonunda doktoruma gittim iki gun once, bana antibiotikler verdi iki gun bekleyelim dedi ve bugun tualetteyken buyuk kanli et parcasi dusdu yani bu normal kan gelmesi degildi, bu dogumda icerde birseyler kaldigini gosterir degil mi? Basina boyle bir sey gelen varmi?