Benim kızım doğduğundan 6.ayına kadar haftada bir kaka yaptı. Sadece anne sütü alıyordu. Ek gıdaya başlayınca normale döndü kakası. Hala öyle çok sık da yapmaz yani. Yapı meselesi. Doktorumuz 10 güne kadar normal dedi hep. Sakın zeytinyağı falan içireyim demeyin. Poposunu da uyarmayın. Ben zeytinyağıyla uyarmıştım poposunu ve benim yüzümden çatlak oluştu. Pişmanlıktan öldüm. Bol bol emzirin ve bir haftayı geçerse yine de bir doktora sorun.