Efe98 Bebeğim atak geçiriyor ve buna epilepsi hastası olduğunu söyledi doktor aranızda bebeği epilepsi olan varmı bebegim daha 1 aylık
Zeynepalya_ve_annesi Efe98 ataklarını kameraya al tepkilerine dikkat et özelliklr bebeğini yan yatırmaya çalış atak anında dilini yutmasın ve ataklarının dakikasını tut inşallah tedaviye başlarsınız yenersiniz bende epilepsi hastasıydım ilk doğumumdan sonra geçti
Efe98 Ogulveannesi Deletedmom507 bianda uykusundan siciriyor uykusundan uyandığı anda agliyamiyor elini sürekli hareket etiryor6
Deletedmom507 Efe98 doktor gördü mi acaba videolarını eğer görmediyse size bi doktor link i atacağım orada azeri bi doktor var o size yop gösterir benim kızım da west sendromu olduğunu o doktor söyledi
Deletedmom507 Efe98 https://instagram.com/nevroloq_zeynalovaaynur?igshid=1nbzk8fdkebmk doktor bu numarsı da var oradan direk de yazıp video atın