Herkese merhaba,
Oğlumun alt 2 disi patladi. Kendilerini gösteriyorlar ve emzirmesi gerçekten zorlamaya başladı. ( Adetime 1 2 gun olduğu icin de fazla hassaslasmis olabilirim :))Çok alternatifim yok ama belki tecrübeli annelerden küçük tavsiyeler gelir diye şansımı deneyeyim dedim:)
Acıyı hafifletmek ya da ısırmasını bıraktırmak icin yapılabilecek bir seyler var mı ki acep ?