Tgcmnrsyn Arkadaşlar 40ım çıktı 2hafta oldu şimdi kahverengi lekelenme oldu normal mi herkes 6-7 ay 1 yıl olmazsın diyo
Mtg Tgcmnrsyn emziriyormusun ben emziremedigim icin benimkide 40 ciktiktan sonra gelmisti emzirme erteliyo dye biliyorum ama
bynduru Tgcmnrsyn Emziriyorum süt korur diyorlardi ama 40 im cikar cikmaz 1 hafta 10 gun sonra adet oldum.once kahverengi leke gibiydi.ikinci ay tekrar bi hafta gecikmeli oldum.yani olabiliyor
Cemreceylin6106 Mtg kişiden kişiye değişiyor sanırım bende emziriyorum çok şükür ama 40 dan sonra oldum
Annesinin1tanesi Bnm kırkm çıktı anında adet oldum snrada dzenli oldum genetikle alakası olablr mi bilmiyorum ama ablamda annemde hemen olmş bnde öle 3 ay 23. Gnlk kızım her ay düzenli adet oluyorum ve sadce emziriyorm
Tgcmnrsyn Annesinin1tanesi yanı normal doktora gitmeme gerek Yok çok teşekkür ederim herkes olmaz öyle diyince çok korktum
Gmzakn Tgcmnrsyn canım 40ım çıktı 43. Günde adet oldum 😬 bende korkuyom şimdi ya hamile kalırsam diye
Pelin05 Tgcmnrsyn 40 mi çıktı 2 gün sonra adet oldum canım şimdi düzenli bir şekilde oluyorum çok normal kişiden kişiye göre değişir
BalyanakAlpTuna Tgcmnrsyn ben 40 çıkmadan adet oldum 35. Gün ve sonra her ay zamanında oldum 3 aya yakın sadece emzirdim şuan mama + meme 😂
Minikprenses Tgcmnrsyn düzenli emziriyorum hatta ilk 3 ay yapısık gezdim kızımla 40ım cıktı 5 gün sonra adet oldum her ay düzenli oluyorum süt korumaz diye düşünüyorum