Kızlar bebeğim 36 günlük dünde uyku problemi yaşıyoruz diye yazmıştım belki okuyanlar bilir bununla alakası yokta bugün hemsiremiz aradı topuk kanında bı problem çıkmış bı hastalik başlıkta yazdım kanında sınırda çıkmış yarın tekrar topuk kanı için çağırdı tekrar tahlile yollayacaklarmis biraz sıkıntılı otistik zeka geriliği gibi diyor çok üzüldüm biyandan da umitliyim erken teşhis te tedavisi mümkünmüş ama hastalık malesef kalıtsal bebeğim için dua ederseniz sevinirim ve böyle bişey duyup veya yaşayan tedavi olup sıkıntı yaşamayan var mı 😞😞 belirtilerinde ebeveynlerine benzemeyen sarışın mavi gözlü doğar diyor bizim öyle değil çok şükür bizim gibi esmer bebeğimiz biraz olsun içime umut oldu Rabbim bu endişeyi korkuyu kimseye yaşatmasın 😞😞