mihrosum Kendimi bildim bileli bu boğazımdan yılda 2 kere cekerm. Bademciğim şişmişti şimdi baktım beyazlık. İltihap olmus. Napsam hemen geçer çok korkuyorum korona mı oldum acaba diye.
Albertosss mihrosum canım hemen bardağa sirke koy vegargara yap birebir antibiyotik halt etmiş 😬 daha gece bi çay bardağı sirkeyi aldım banyoya gittim gargara yaptım tükürdükçe görcen zaten gelenleri 😬 sabah kalktım herşey normal
mikelenjelo35 mihrosum sirkeyi suyla karıştırıp gargara yaparsan iyi gelir.emzirmiyorsan demlenmiş adacayda iyi.
mihrosum Albertosss canım sadece sırkemı. Ama benim bademcik te beyazlık var iltihap yanı gecer mı acaba