Tky58 bence ikisi de iyi değil içerik bakımından.rezene,anason,kimyon vs gibi bitkiler içlerinde eser miktarda var(binde bir oranında) üstelik tek bir bardağı 7-8 küp şeker içeriyor.içerisinde bitkisel oran bu kadar az iken,bu kadar şekeri vücuda almak hiç mantıklı değil.ben direkt aktardan aldığım rezene tohumu,anason vs gibi şeyleri kendim demleyip içiyorum.tavsiye ederim.