Sena52 Güzel anneler, Allah izin verirse inşAallah o günleri görürsek oğlum olacak. İsim konusunda kafamız çok karışık ve bir türlü isim bulamadık. Hem kulağa hoş gelsin hem de adını taşıyabileceği güzel bir isim arayışındayız. Aklınızda olan güzel isimler var mı acaba? 🥰☺️
Esraela_ Sena52 enes, deniz, edis, emir oglum olursa bu isimlerden birini secmek istiyorum bende :) belki size bi fikir olur. Saglicakla dogsun bebeginiz.
Sena52 Esraela_ çok teşekkür ederim inşAallah Allah razı olsun, Rabbim size de nasip etsin inşallah 🥰
zezeeyyy Story00 aybars oğlumun adı ay kadar parlak pars kadar güçlü demek. Baybars zengin ve korkusuz kimse. Barlas ise kahraman savaşçı demek. 🥰
PrensesLina Sena52 ben hamileyken cinsiyet belli değildı erkek ıcın KAAN ARAS düşünmüştüm 🤗 ama kızım oldu 😍 Kızımında Adı LİNA ELİSA koydum erkek ıcın isterseniz bı duşunun 😀 ben koyamadım belkı siz koyarsınız oğluşunuza🤗
Sena52 PrensesLina çok teşekkür ederim bende hep erkek düşünmüştüm ama kızım oldu ve Adını lina koydum 😊 şimdi de rabbim bir erkek nasip etti Aras ismi benim de çok hoşuma gidiyor 😊🥰