Merhaba,benim kızımda da süt ve süt ürünleri alerjisi var şu anda 9 aylık üç ayı geçkin süredir similac alimentum kullanıyoruz. İlk etapta sulu kaka,huzursuzluk varsa egzama devam ediyor. Mamanın etki edip bağırsak sistemini düzenlemesi biraz zaman alıyor çünkü. Şu anda belirtilerimiz tamamen yok oldu kakası normalde döndü 10 dakika olan uyku süresi bir iki saate çıktı huzursuzluk kayboldu sadece arada egzama devam ediyor o da kaçamak yaparsak. Kullanmaya devam edin bence ben çok faydasını gördüm bebeğim doğduğundan beri hiç susmadan saatlerce ağlıyordu sürekli huzursuzdu sonun da alerjisi olduğunu ve bu mamayı keşfettik çok şükür şu anda herşey normal. Alerji biraz zaman ve sabır isteyen bir rahatsızlık ve de kontrol bize iyi geldi umarım size de iyi gelir 🤲