4 ay önce dogum yaptim..Fakat hala kesi yerimin üzeri ufak bi temasta açıyor.Mesela bebegim kucagimdayken ani bi sekikde ayağını hareket ettirip ameliyat yerime temas ettiginde acıyor. Virüsten dolayı doktora da gidemiyorum bu durum normal mi sizlerde yasadiniz mi yoksa benim dikislerimde mi bi sikinti var ?