Jupiter idilinannesi egzama miydi gercekten bende yasina yakin geciyo tekrar cikiyo siye duydum hep. Ne guzel bi daha cikmamis 😔 bizim kizariklik biraz geciyo nemlendiriciyle sonra yine kizariyor.
idilinannesi Jupiter evet egzamaydı canım 4 aylık kızım 2 aylıkken olmuştu şuan yok ilerde olur mu bilmiyorum
Jupiter Benim kizimin egzamasi vucut kurulugu gecti sukur cildiyeye cikardim. Tahlil yapti ve degerler yukselmis surup ve krem verdi 3 4 gunde etki etti sukur gecti diyebilirim sizde bi cildiyeye gosterin kuzucuklari ins. Sifa bulursunuz