Bugramom merhaba bebeğim 10 aylık ilk adım ayakkabısı almak istiyorum malum dısari cıkıp deneyip alma gibi bi şansımız yok kaç numara alınmalı ilk ayakkabı?😊
Oglusum5357 Bugramom bnm oglum 7 aylik 18 giyiyor ama evde 21 numara vardi denedim 1 yaşında brnce kucuk gelecek tabi. Bebekten bebege değişir ayak yapisina bağlı kibar ayaklari vrsa bnce 20 21 olr🤓
Bizal Bugramom hangi sayfadan alacaksınız bilmiyorum ama ben kızıma vicco marka alacağım. Ayağını cm olarak ölçüp ayak numarasını hesaplayabiliyorsunuz web sitelerinde. Belki diğer markalardada vardır bu tarz numara ölçme.
Bugramom Deletedmom139 teşekkür ederim ben yürüdü zman giydirmek istiyorum aslında 1 yasıni baza alırsak biraz daha büyük numara almam gerekir sanirim
Deletedmom139 Bugramom canım bence bekle deneyerek almak daha iyi hiç olmazsa mağazadan denersin internette indirime girerse alırsın
Bugramom Deletedmom139 evet en iyisi o sanırım ilk ayakkabısını iyi bisey almak istiyorum boşuna almıs olmıyım enazindan😊
Bugramom Kucukkalbim yaa 11 aylıkkenmi yürüdü bende heycanla bekliyorum yürümesini☺ bizimki biraz büyük ayaklı gibi😂
NamelesS Bugramom Taban cm ölçebilirsiniz.Benim kızım 1 yaşında 19 giyiyordu ayakları küçük benim gibi.🙈
Kucukkalbim Bugramom Evet canım 11 aylıkken yürüdü inan çok tatlı oluyorlar paytak paytak her yere gitmeleri yok mu 😍