NeslihanBusra Kızlar oğluma zıbın alacağım da LC Waikiki DeFacto gibi markalarda kendi ayını giyiyor Joker’in kalıbı nasıl Büyük mü küçük mü bilginiz var mı
gzdalidmr NeslihanBusra ben genelde jokerden alıyorum.1-3 aylıkları kullanıyorum şu am oğlum 1,5 aylık normal kilolu bir bebek oluyor gayet