Mecbure- Kızlar bebegim 3 buçuk aylık bugun 3 gün olacak kakasını yapamıyor, normalde günde 1 defa yapardı. Bekliyorum 3 gündür yapamıyor, bugün huysuzlaştı sürekli ağlıyor, sebebi bumu acaba
ZyNpYigit Mecbure- bnim oglumda2 3 gunde 1yapiyor 12 gne kdar yapmamalari normalll emzriomusnz mama mi ? Gaz olablir ac olablir atak hftasdr
littleprincemom Mecbure- zeytinyağı verin mama kullaniyosaniz biberonun içine bi çay kaşığı gunde 2 kere olabilir emziriosanizda agzina ayni zamanda poposunuda sürün uyarı verir yaparsa da zorlanmaz.. 10gun süre veriyorlar kaka için sonra doktora getirin diolar
BuseCan Mecbure- anne sütü alıyorsa on gün mama yiyorsa beş altı gün yapamaması doktorum normal demişti. Mamasına ya da sütüne bir çay kaşığı zeytinyağı koyup verebilirsin etkisini görürsün canım günde dört kere verebilirsin ben iki kere veriyorum
Aselim046 Mecbure- olabilir az beslendiyse yeteri kadar birikmiştir belki de istemiyordur o yüzden benim kzıım da öyle bazen gün de 1 bazen günde 2 bazen 2, 3,5 güne bir feln ama no panik! Sadece anne sütü veriyorum ne olabilir ki en fazla hepsini vücudu için kullanmıştır😅
Mecbure- ZyNpYigit emziriyorum mama vermiyorum sadece anne sütü ama emmiyorda sürekli huzsuz bugün, cok az emdi
Mecbure- littleprincemom inşallah 10 gün sürmez de, zeytinyaği verdim bugün bakalım bekliyorum ama hiç yapacak gibi değil, poposuna sürmemiştim onu da deneyim inşallah biran önce yapar ☹️
kartalice2020 littleprincemom ben yağ koysam da yapmıyordu bebekler 3 gün 4 gün sonra kendileri yapıyor aslında ağlaması gaz sancısı diye düşünüyorum
Mecbure- Aselim046 ay çok rahatladım valla olabilir belki vucuduna kullanmıştır hepsini, inşallah çok aminn 😁😁
ZyNpYigit Mecbure- 14 ve19 hfta byume atak hftasii bzim bitmesine 1 hfta kldi 🙏🏼en uzn ataklardan birii n uyumk ister drduk yre aglar yatrirsn olmazkaldirirsn olmz gezdritsn olmaz
Cemreela 4 ay 6 günlükten bildiriyorum sonrada neden bu kadar yapıyo diyeceksiniz 😂 şaka bir yana benim kızımda 3.5 aylıkken 4 gun ara ıle yapıyordu zeytınyağı verin çay kaşığı :)
idil1990 Mecbure- bi cay kasigi zeytin yagi verebilirsin yavas yavas ver bogazina direk inmesin. Ben ucuncu gunde zeytin yagi vermeye basliyorum dorduncu gunu poposuna zeytin yag degdiriyirum 5. Ve 6. Gunde son care filil aldim yarisini kesiyorum onu bile ufaltip zeytinyaglayip koyuyorum zaten fitil erimeden bebegim yapiyor kakasni ve o gece rahat bi uyku cekiyoruz. On gune kadar hic beklemedim cunku emmiyor agliyor huzursuz oluyor. Bebegim 3 ay 25 gunluk
ZyNpYigit Mecbure- bizde ayni drumdayiz cnki balim drduk yre agliyor bi anda gulerkn npsak memnun edemioz 19 hftya kdar cekicen mecbur biz 1 aydr boyleiz en huysz zamnlri byume atagi
kartalice2020 Mecbure- zeytin yağı koysan da koymasan da bebekler yapar çünkü sıvılarla besleniyorlar.gaz sancısı olabilir diye düşünüyorum.gazını çıkarttığınız zaman da hemen yatırmayın biraz daha sırtını sıvazlayıp kalan gazı da çıkartmaya çalışın..ben doçent doktora götürdüm öyle demişti.kabız demek koyun pisliği gibi yapması demekmiş..ıkınmayı tam bilmedikleri için zorlanıyorlar
littleprincemom Mecbure- yapar yapar bugün yarın zeytinyağıyla denemeyi devam edin.. fitili çok önermiyorlar makat çatlağı yapiomus falan diye duymuştum ama yapamazsa artık en son care o oluyor genelde