Sehermrv 1 ay 3 günlük bebeğim var zinco damla aldık henüz kullanmadım çünkü üzerinde 3-10 yaş çocuklarda kullanılır ibaresi var böyle ibare olmasına rağmen bebeğinde kullanan var mı ? Bu arada eczaneden almadım malum ortalık böyle olduğu için internetten siparişle geldi.
Kbraa34 Sehermrv ne damlası? Ruhsat alınabilmesi için öyle yapılıyormuş. Benim kullandığım demir damlasında 4 yaş yazıyor ama doktor kullanabilirsin dedi.Bebeklere kullanılıyor.
Burcu_uu Sehermrv ben kullandım doktoru doğumdan 1 hafta sonra başlayabilirsin dedi öyle yaptım birsüre düzenli kullandım faydasını gördüm belli bir zaman sonra gaz sorunu bitti kullanmayı bıraktım
43375158 Sehermrv benim kızım 3 ay 12günlük ,15 günlükken başladık kullanmaya,doktorumuz vermişti hiç bir sıkıntı olmadı şükür👍hala kullanıyorum bitince bırakıcam artık kullanmayı
Mecbure- Bende bebegim 1 aylıkken kullanmaya başladım, abim ezcacı o vermişti kullan diye Bi sorun olmadı
Sehermrv Kbraa34 zinco gaz damlası diye aldık doktorumuzun önerdiği gaz damlası kusma yaptı bebeğimizde bıraktık hemen doktorumuz da izine çıktığı için iletişime geçemiyoruz diye zinco damlayı çok öneren olduğu için internetten sipariş etmiştik eğer ruhsat içinse ibare kullandıysanız da gönül rahatlığıyla kullanabilrm demektir
78bb Ben aldım o gümrükten geçmesi için öyle yazıyormuş ama bi ise yaramadı sırasıyla bio gaia,nurse Harveys ,sab simblex iyi geldi
Sehermrv 43375158 inşallah bizde de bi sıkıntı olmaz aguline diye bir ilaç vermişti doktorumuz 3. Kullanışımızda sürekli kusmaya başladı bebeğimiz ilaç tamamen çıkana kadar kustu 😔 zinco da öyle olmaz umarım ki 🙏
Vefaanadnyadigar Sehermrv inş olma canım zinco bitkisel die hatırlıyorum ben bırakalı gaz damlalarını 6 ay oldu şükürler olsun darısı başına 😊
defnesmomm Sehermrv Bebeğim 2 aylık, 1 aydır kullanıyorum. Gaz sorunumuz olmuyor çok şükür. Daha önce yeğenlerim için kullanmıştık. Bebekler için kullanılıyor, herhangi bir problem yok.