star_ana 2 gün önce 4 aylık aşıda biraz çıktı bizim ateşimiz ama hiçbirşey vermedim ben kontrol ettim sadece sürekli. Ateş vücudun direncidir hemen ilaca sarılmayın bırakın vücut biraz dirensin bağışıklığı güçlensin çoğu doktor da bunu söyler zaten . 38 üzerinde önce boyundan aşağı ılık su tutun (kafaya tutmayın bıngıldakta ani sıcaklık değişimi havaleyi tetikler)hala düşmez 38,5 üzeri olursa 1 çay kaşığı calpol varsa verebilirsiniz. Çok geçmiş olsun