Kızlar kızım 9 aylık 4 aylıkken süt alerjisi çıktı ama son 1 aydır ben dieti açtım ve doğrudan süt yoğurt tüketmesemde içinde süt ve süt ürünü bulunan şeyler yiyorum kızımada tarhana verdim bi reoksiyon yaşamadık geçen ay kontrolümüz vardi ama virüsten dolayı götürmedim 9. ay kızamık aşısı yapılıyormuş galiba sağlık ocağı yapmicaz alerjisi olduğu için demişti ve asi kartindada bu asiyi eklemediler acaba bu asiyi yaptırmalı miyim çok mu gerekli bi aşı birde sizin alerjiniz tam olarak ne zaman gecti