Benim bebeğim egzama baslangıcı dediler bekirtiler sizin kadar ağır değildi fakat cok arastırdım bir cok doktora gittim kesinlikle zeytinyagı önermiyotlar zeytinyaglı sabun ile yıka demişti hindistan cevizi yagı ilede masaj hergün duş vucut nemli kalmalı. Ben la rochenin vucut jelini aldım ve cok memnunum losyon olarakta bioderma ve mustela cok kuru ciltlr için olanı dönüşümlü kullanıyorum. Kolay gelsin .zamanla geçiyor bende kafaya cok taktıgım dönem sanki sürekşi tekrarlıyordu suan cok rahatım her gğn bazen gğnde iki yıkarım nemlendiririm. Sorun yaşamıyoruz epeydır